Hallo liebes forum.
ich hab probleme mit dem objeckten die Streamen alle sehr spät.
z.b ich fahre jez und halte an 3-5 sekunde später streamen sie erst.
Ich hab eden Streamer schon erneuert.
objeckte gelöscht
trz geht das nich..
Hallo liebes forum.
ich hab probleme mit dem objeckten die Streamen alle sehr spät.
z.b ich fahre jez und halte an 3-5 sekunde später streamen sie erst.
Ich hab eden Streamer schon erneuert.
objeckte gelöscht
trz geht das nich..
welcher streamer und wie erstellst du die objekte..
Wie viele Objekte sind es und worrauf hast du die Streamrate gestellt?
welcher streamer und wie erstellst du die objekte..
ich benutze den hier Hier klicken
CreateDynamicObject(3095, 961, -1433.8000488281, 15.369999885559, 0, 0, 0);
// edit
onfoot_rate 40
incar_rate 40
weapon_rate 40
stream_distance 300.0
stream_rate 1000
hast du vielleicht das objecte limit von 1000 in der umgebung überschritten?
kann mir den echt keiner helfen ..
ZitatPerformance Notes
- It is not recommended to use a high streaming distance for every item. This can drastically impact performance because it leads to more items being checked on each update. If an item's streaming distance exceeds that of the cell distance (600.0 by default), it also does not benefit from spatial indexing, which can lead to even worse performance. Only set high streaming distances for items which need to be visible from very far away (global map icons, for example).
- Adding too many virtual worlds and interiors to items can lead to increased memory usage and decreased performance. Specifying -1 (all virtual worlds and interiors) actually ensures the best performance, because it eliminates the need to do a lookup when that item is checked on each update. Note that this does not apply to players since only a finite amount can be added.
Quelle: Hier.
Mfg,
UncleSub
denn habe ich ja schon hilft nichts