bei
GivePlayerWeapon(playerid,356,>>>>999<<<<);
die 999 ist die munition...kannste beliebig verändern
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aba ich hab y ncih giveplayer weapon^^
//Spike kann man auch die schnelligeit der wieder spawn verändert??
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lol kein GivePlayerWeapon??
ich dachte du wolltest ein waffenpickup....und hier die pickup typen auch ausm wiki
Pickup Type
0 Item does not display
1 Not pickupable and no respawn.
2 Pickupable and respawns after a few minutes
3 Pickupable, no respawn
4 Disappears shortly after creation (used for drops?)
5 Disappears shortly after creation (used for drops?)
8 pickupable (no effect) - disappears shortly after creation (used for ?)
9 Blows up on pick up.(Only pickuppable in Vehicle, no respawn)
10 Blows up on pick up.(Only pickuppable in Vehicle, no respawn)
11 Blows Up few seconds of creation*
12 Blows Up few seconds of creation (car explosion? timer is the burning flame?)
13 Slowly descends in Z and eventually goes through the floor (parachute?)X
14 Only pickupable when in Vehicle (used for bribes)
15 Pickupable, no respawn
16-18 Not pickupable
19 Pickupable with no effect (Information icon?)
20,21 Not pickupable
22 Pickupable, no respawn
23 Pickupable, doesn't disappear on pickup
24+ Not pickupable -
kannst du mir mal den link schicken von den ganze pickups???
//weil ich suche rüstung & lebn
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du kannst dir nicht einfach ein pickup dahin setzen und hast dann leben....
es ist halt nur das aussehen.....modelid...was auch immer
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
den rest musste dann dazu scripten! -
ach isya auch egal hauptsache da sind waffen^^
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