N'abend,
wollt ma fragen ob mir jemand sagen kann wie ich bei xcore (Objekt Streamer) wo ich die Objekte einfügen muss. Steig da leider nicht ganz durch
N'abend,
wollt ma fragen ob mir jemand sagen kann wie ich bei xcore (Objekt Streamer) wo ich die Objekte einfügen muss. Steig da leider nicht ganz durch
Da wird doch wohl sicher eine Readme dabei gewesen sein. Schau dir die mal an und du weißt wie es geht.
xStreamer
Contains:
xCore, xClient, xObjects v3
INFORMATION
xStreamer is an overhaul for xObjects which
allows it to use a central core system
which all filterscripts and gamemodes can
access to add AND delete objects. This
allows seperate filterscripts for maps and
also allows gamemodes to be packed into one
file, not several.
WARNING
If your AMX adds objects, make sure it also
removes them in On[FilterScript/GameMode]Exit,
otherwise they will not be removed
and may cause problems.
SMD SA-MP MAP DEFINITION
See: http://forum.sa-mp.co.uk/index.php/topic,119.0.html [April 25th 2008, 17:57 GMT]
This is not added yet, because there were
some problems with the parser. It will be
added soon.
INSTALLATION
1) Upload xCore.amx to your server/filterscipts folder.
2) Add xCore to the filterscripts line in server.cfg
3) Move xClient.inc to your pawno/includes directory.
4) Add #include <xClient> to any script you want to use the streamer
You can now use the functions provided by the streamer
xCore.pwn is provided but doesn't need to be editted.
ne leider nicht
Also:
Zuerst fügst du die xCore.amx in den Filterscripts Ordner ein.
Danach fügst du in der Server.cfg bei der Zeile mit den Filterscripts "xCore" hinzu.
Daraufhin stellst du die xClient.inc in den Includes Ordner.
Und als letztes schreibst du ganz oben in deinem Script, bei den anderen Includes, das rein: #include <xClient>