- Some tweaks to the GTA:SA engine should result in increased FPS, smoother game-play, and less CPU usage for most players.
- Added final rotation parameters for MoveObject() (as default parameters).
- Added AttachObjectToObject() and object surfing on attached moving objects.
- Added example scripts: cargo ship, pirate ship, ferris wheel, for MoveObject rotation and AttachObjectToObject.
- Fixed buffer overflow in server config exec command described here: http://www.exploit-db.com/exploits/17893
As always, we recommend server owners never use config files or scripts from untrusted sources. Always edit your own config files and compile any pawn scripts your server uses from the .pwn file.
Important: The changes to MoveObject will not require you to change your script, however, all scripts that use MoveObject must be recompiled for SA-MP 0.3d.
-Einige Modifikationen zur San Andreas Engine die zu besseren FPS, einem verbesserten Gameplay und weniger CPU-Last führen sollte
-MoveObject() hat nun einen Rotationsparameter am Ende
-AttachObjectToObject wurde hinzugefügt und das Object-Surfing wurde verbessert
-Beispielscripts von einem Frachtschiff, Piratenschiff und vom Riesenrad zur Demonstration von MoveObject und AttachObjectToObject hinzugefügt
-Buffer Overflow gefixt.
-Wie immer, keine Scripts und cfg. Dateien vun unbekannten Quellen annehmen. Runtergeladene PWN Scripts immer selbst kopieren und nicht die beigelegte .amx nehmen, weil dort unbekannter (schadhafter) Code drin sein könnte.